Mli

Scrappat o klart!

Ännu ett bloggcandy!

på juli 30, 2009

Nu har jag inte varit inne på ett tag, jag har shoppat loss online istället!!

Nu sitter jag ivrigt o väntar på att få hem min alldeles egna cuttlebug samt en Ultimate Pro (kort och ask vikningsverktyg) ska lägga upp bilder på mina kommande alster m dessa verktyg inom en snar framtid!! Förhoppningsvis så dimper det ner ett avi i brevlådan imorn^^

Jag har spanat in ett nytt blogcandy förresten!

Kika in på Daniels blog http://danielshobbyblogg.blogspot.com/ och ta en lott Du också:)

Titta bara på alla gottigheter

Missa inte att inspireras av allt det vackra han skapat och delar med sig av på sin blogg!

Kommentera

