Mli

Scrappat o klart!

Wiieee!

på augusti 1, 2009

Vissa av grejerna jag beställt kom igår! Wiiiee! Jag satt o pysslade kort/ask/kuvert grejen igår ”The Ultimate Pro” och är riktigt glad att jag köpte instruktions DVDn, även om det är lite jobbigt att lyssna på instruktörens breda dialekt. Är säker på att jag lär mig mycket snabbare m den än vad jag gjort annars! Nu inväntas cuttlebuggen, den borde komma i början på nästa vecka. Såå spännande:) Vad tycks om den här asken jag gjorde igår?

CIMG3138

Vi skulle iväg på middag till nära vänner, köpte några fina chokladbitar att lägga i, och sen tog vi m en flaska vin!

CIMG3133

Jag använde glitterlim för att framhäva vissa detaljer på locket till asken!

Kommentera

