Mli

Scrappat o klart!

Grattiskort

på augusti 9, 2009

Fick snickra ihop ett grattiskort lite snabbt idag.. vi kom på att vi inte hade något kort till svärmors födelsedagspresent. Så det fick bli ett lite enklare men ack så smakfullt kort 😉

CIMG3381

Dagens snabba kort gav mig även tillfälle att inviga mina nya alfabet! Lyckan var fullständig! Jag fick hem ett Hippie Chick o ett Olivia (båda från ProvoCraft) i brevlådan i fredags, o har inte haft tid att sitta ner en sekund m mitt scrappande tidigare i helgen då jag varit tvungen att hoppa in o jobba fredag & lördag mitt i min föräldra”ledighet”. Kändes jättekonstigt att lämna min lilla dotter i så många timmar. Jag är ju van vid att jämnt ha henne vid min sida! Men nu fick pappa testa på ensam föräldra”ledighet” nån dag också, och det gick ju hur bra som helst såklart!

Jag fullkomligt ääälskar kombinationen av stora Hippie Chick bokstäver m små Olivia. ”G” är Hippie Chick o resten av bokstäverna är Olivia. Va tycks? Visst blir de läckert!

Nu ska jag gå o ta hand om en snuvig & hostig liten bäbis!

Kanske blir mer tid att scrappa lite senare ikväll när hon somnat..

Krraaammar!

Kommentera

