Mli

Scrappat o klart!

LO i litet format

på september 5, 2009

Jag äälskar utmaningar 🙂 Den här veckan har jag antagit en skissutmaning från Scraphörnan. Jag tänkte först göra ett kort, men sen blev det en LO i ett lite annorlunda mindre format istället. Det är väldigt sällan jag använder så här mycket blått i mina alster, man skulle kunna tro att min lilla prinsessa är en liten prins 😉 men det bjuder vi på i vårat ack så jämnställda samhälle! *haha* Det var riktigt kul att utmana sig själv färgmässigt faktiskt, och jag bara älskar det här grön/blå mönstrade papperet! Mums…

Baby lycka

Som vanligt så är det ju svårt att få med alla smaskiga detajler när man fotar sina alster, menmen, så här ser den iaf ut i cyberversion 🙂

Jag har pyntat och utökat de stämplade motiven med liquid pearls i färgen silver pearl.

CIMG3803

Det blev en ganska simpel LO, men jag kände att den ändå blev speciell tack vare det lilla formatet. Små foton, små stämplar, småsmå pearls, och en pytteliten bebis… ja allt det lilla fick så enormt mycket fokus att jag inte ville förstöra det genom att tränga på FÖR mycket på den lilla ytan.

Nu ska jag sätta mig o försöka komma i gång m tackkort till alla supergulliga släktingar&vänner som kom på vår lilla Felicias dop… det börjar verkligen bli hög tid att få iväg de snart! Önska mig lycka till 🙂

*Kramar*

2 responses to “LO i litet format

  1. Marit skriver:

    Härligt =)

    Lägger upp den i bloggen senare idag.

    Kram och lycka till!

  2. Gurkiss skriver:

    Jätte fin LO 🙂

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

Kommentera

