Mli

Scrappat o klart!

Rosa, rosa, rosa överallt!

på september 13, 2009

 Mitt ROSA paradis

Under gårdagen har jag lyckats göra klart den här LO’n. Sakta men säkert så börjar albumet fyllas m härligt pyntade sidor 🙂 

Build-A-Swirl

Jag varit på snabbvisit till uppsala i veckan, åhhh så mycket härligt scrapmaterial jag handlade på mig!! Bland annat de här härliga ”Build-A-Swirl” stämplarna från Prima. Blev tokkär! De var inte direkt jättebilliga om man säger så, men åhh va mycket kul vi ska ha tillsammans jag o dom 😉 Sen är de ju otroligt användbara, går att variera till det oändliga. De kommer att ha ett styckepris på max några ören per uppstämplat exemplar innan jag är klar m de… har jag  försökt övertyga min kära sambo o pojkvän om m vem jag delar de ekonomiska bitarna *hehe* 😀

Cracklade tags

Jag passade även på att köpa mina första crackle paints… Vilken härlig produkt, varför har man inte upptäckt de tidigare?? Jag stämplade och embossade över den crackelerade ytan, blev en häftigt sliten effekt som jag verkligen gillar 🙂 Mer crackle paint till folket, om jag får bestämma!

De här löven hittade jag i en inredningsaffär, världens kap. Det är säkert 30 stycken stora härligt detaljerade konstlöv för bara 19:- visserligen är de rätt sköra, men va gör det när sidorna ändå ska in i ett album. Kom på att jag är osäker på om de är syrafria… hmmm undrar hur man tar reda på det? Nån som vet? Har för mig att jag lästa nånstans att man kan behandla m lack eller liknande annars för att de ska hålla. Jag kan ha helt fel, ska ta mig en djupdykning ner i det ämnet nån dag. Men nu ska jag scrappa vidare gott folk!

Hoppas att ni också har haft en hääärlig helg!

Kraam,

Mli

2 responses to “Rosa, rosa, rosa överallt!

  1. Kamilla skriver:

    WOW vilken underbar LO 😀
    Råååsa i love it!! Och swirlarna var ju så snygga! *frestare*
    Kram kram

  2. […] få prova på nåt nytt Kontrasten är ju ganska total om man jämför den här LO’n med den ROSA som jag tidigare visat En rätt skön kontrast om jag får säga det […]

Kommentera

