Mli

Scrappat o klart!

Ytterligare ett härligt blog candy!

på september 15, 2009

Vilken tur jag har idag!! Har snubblat förbi ett till blogg godis som ser helt underbart ut!

Kikade förbi Gurkiss blogg, och hon firar att hon haft 50 000 besökare. WoW… 50 000!! Jag lär hålla på i rätt mångar år till om jag ens ska komma i närheten av de siffrorna, menmen 😉 Titta bara vilka härliga prylar hon lottar ut:

Blog Candy hos Gurkiss

Hoppas hoppas att man har turen med sig den här gången 🙂

Nu ska jag försöka slita mig från datorn och istället börja pyssla lite, fick över 200 foton i brevlådan imorse. Gjorde en beställning via nätet i lördags, måste bland annat försöka komma igång m Tackkorten till dopet. Idétorkan är total.. men nu måste det väl släppa snart?! Varför är det så mycket svårare att scrappa på beställning/under press än när man har helt fria händer.. inte alltid men oftast känns det så för mig. *Hmmm* vill ju så gärna att de här korten ska bli bra, det är ju för lillans skull!

Hoppas att ni har en fortsatt trevlig kväll, utan scrapptorka 😉

Kramkram,

Mli

Kommentera

