Mli

Scrappat o klart!

Blog candy!

på september 20, 2009

Under kvällen har jag lyckats blogsurfa lite, och har till min stora lycka hittat ett blog godis.  Jag kan väl inte drömma om att vinna en gång till, men man kan ju alltid testa 🙂 Även den här är riktigt mumsig! Titta bara:

 

Det är Sassy Design by Susie som har blog candyt, och jag säger som jag brukar: klicka in dit o testa eran tur ni också! Ni har till den 2/10 på er.

Så håller vi tummarna tillsammans.

Trevlig kväll på er..

Förresten, jag har lyckats göra ”stommen” till 25 dop tackkort under dotterns middagslur idag. Och jag tror att jag kommer att bli nöjd m slutresultatet, det känns spännande! Hoppas att de blir klara imorgon, då ska jag lägga upp bilder så ni får se 🙂

Sov gott härliga vänner! Kraam,

Mli

Kommentera

