Mli

Scrappat o klart!

Beautimus…

på september 29, 2009

 Beautimus

Åhhh jag fullkomligt äälskar skissen som jag inspirerades av när jag gjorde den här LOn!! Jag hittade den på Hobbyhusets Inspirations Blog. Heelt ljuvligt romantisk! Just därför följde jag i princip skissen rakt av, varför ändra något så vackert?

blad o blomma

Blir det mer romantiskt än såhär 😀  Jag använde de skira cremefärgade bladen som jag fyndade på Underbara Hem… det gäller ju att hitta scrapbooking material i allt 😉

Här fick jag återigen tillfälle att använda mina Build-A-Swirl stämplar från Prima… Jag sa ju att de var användbara, till och med sambon har sagt att de är vackra, och det trots att han fått reda på hur mycket de kostade 😉 YES!! *haha*

”Beautimus” stämpeln är också från Build-A-Swirl setet, det fick sätta temat för hela LO’n! Visst är spetsen helt underbar också? Den (tillsammans med en MASSA annat superfint) fick jag i brevlådan imorse, när min blog godis ‘vinst’ från Annica’s blog, Änglahus anlände m brevbärarn. Åhh va glad jag blev, det var ett riktigt äventyr att gå igenom de vackra sakerna jag fick. Tusen, tusen tack!

Oj.. nu blev det två inlägg m nytt skapat idag. Det känns riktigt bra 🙂

Nu ska jag lägga mig o sova nån timme innan lillan ska ha mat igen!

Sov sött,

Mli

Kommentera

