Mli

Scrappat o klart!

(Försenat) grattiskort!

på oktober 1, 2009

Grattis kort

Såhär blev kortet! Jag fortsatte lite i den romantiska andan från gårdagens LO. Återigen har jag använt mina Build-A-Swirl stämplar, kommer nog aldrig att tröttna på dem 🙂

Visst är det här lite ”bubbliga” cremefärgade papperet snyggt? Jag älskar det verkligen, har det i guld också! Det är ännu snyggare ‘in real life’ 😉

insidan av kortet

.. och såhär blev insidan av kortet.

Jag har köpt en SUPERsnygg lampa som hon ska få tillsammans m kortet. Hoppas att hon blir glad, och förlåter mig!

Hoppas att ni har en trevlig kväll.. snart är det fredag igen 😀

Kram,

Mli

Kommentera

