Mli

Scrappat o klart!

Min lilla pussgurka :)

på oktober 1, 2009

 Pussgurka

Igårkväll kände jag ett starkt scrap-behov 😀 Resultatet blev en LO till Septembertävlingen hos Pyssellyckan. Jag gillade verkligen skissen som man skulle skapa efter och följde den ganska noga. Däremot så lekte jag lite med de relativa storlekarna på detaljerna i skissen, jättespännande! Åhh va jag gillar att skapa efter skisser, MÅSTE göra det oftare 😀

Titta, finns det nåt sötare än bebisfötter?! Jag försökte få det att se ut som att bilderna hörde ihop, fast de egentligen är två olika foton. Vet inte om det lyckades, men jag tycker ändå att det blev effektfullt på nåt vis, även om det inte riktigt blev så som jag tänkt från början 😉

Nu ska jag göra ett grattis-i-efterskott kort till en nära vän… Fy va dum jag känner mig. Har helt missat en underbar väns födelsedag. Usch.. inte bra. Får man skylla på amningen? Nej, inte ok!

STORA kramar,

Mli

One response to “Min lilla pussgurka :)

  1. Tack för ditt bidrag Mli, kul att du hann skicka in ett bidrag!
    Kram!

Kommentera

