Mli

Scrappat o klart!

En städdag…

på oktober 6, 2009

Ja.. idag har det städats här hemma. Inte för att det hör till ovanligheterna, men idag valde jag att fördjupa mig i städandet. Vilket resulterade i att hela dan bara försvann 😉 Nu är jag iaf färdig, så som lite belöning valde jag att blogg surfa lite! Till min lycka hittade jag ett blogg godis. Titta in på Motivet Inspiration Blog och ta en lott ni också! 

candyoct2009

Här ser ni vilka härliga stämplar man har chans att vinna. Vill, vill, villll haaa! 🙂

Nu ska jag slå in paket, vi ska på kusin 1års kalas imorn!

Kraam,

Mli

Kommentera

