Mli

Scrappat o klart!

Jag har varit bortrest ett tag…

på november 19, 2009

… men några kort o lite annat pyssel hann jag med innan avresan 😀

Farsdagskortet som min sambo fick av (mig och) våran dotter!

Såhär såg presenterna ut som älsklingen fick på sin första farsdag (självklart egengjorda tags!).

Närbilder 😀

Farsdagskortet som min pappa fick, han är en mycket stolt morfar, så självklart fick Felicia vara med på ett hörn i grattishälsningen!

Såhär såg kortet ut när man öppnat det. Älskar skjortvikningen som jag hittade på Creativicas blogg. Stort tack för mallen!

Nu ska jag busa lite m min lilla sötnos innan hon ska sova middag… sen blir det mer scraptid!

Kraam!

Mli

Kommentera

