Mli

Scrappat o klart!

Två fokuserade Hjärtan!

på november 20, 2009

Jag har som vanligt varit inne på Scrapptorget’s blogg idag igen, får min dagliga dos inspiration från de härliga tjejerna där! Jag passade på att anta deras månadsutmaning, en skissutmaning helt i min smak 😀 ´

Så här blev resultatet:

Mina två älsklingar tittar båda väldigt fokuserat på något (tror att det kan vara tv:n). Visst syns det väl att det är pappa o dotter, de är så lika i profil ;D

Jag älskar den här lilla fågel charm:en, såå söt! Jag har använt genomskinlig akrylfärg för att få lite djup i LO:n. Det undre hjärtat och kanterna av det större rosa papperet har jag beklätt m denna härliga glaze! Tanken var att jag skulle försöka göra något annat än distressa, för en gångs skull 😀

Det är faktiskt YooRee, som genom hennes tidigare skissutmaningar på Handarbeta, har fått mig att börja tokgilla korsettsnörningar på LO:er o kort. Det blir en härlig effekt tycker jag!

Massor m blommor ska det vara, eller hur?!

Och sist men inte minst en liten annorlunda vinkel för att se lite av 3D effekten blommorna och boll-bandet ger. Massa bilder blev det…

Nu måste jag natta lillan..

Ha en mysig fredagskväll, kraam på er!

Mli

One response to “Två fokuserade Hjärtan!

  1. Veronica/leia skriver:

    Så gulligt =)
    Kramelikram Veronica

Kommentera

