Mli

Scrappat o klart!

Julkorten som skickades iväg 09′

på januari 6, 2010

Jag har ju legat lite efter m mitt bloggande under juletid, men tänkte ta igen det nu. Här kommer lite bilder (tagna m den ‘gamla vanliga’ digitalkameran, innan sytemkamerans ankomst) på julkorten som vi (läs: jag) skickade iväg i år.

Framsida

Baksidan av kortet m tag:en utdragen

Det här kortet har visats tidigare i bloggen, men jag gjorde några justeringar innan det skickades iväg, blev så himla nöjd att jag är tvungen att visa det igen 😉

Baksidan av kortet.

Ett lite annorlunda julkort..

Insidan av kortet..

Liknande kort (hade samma struktur på insidan av de retro-inspirerade korten)

Ett lite mer traditionellt juligt kort

och såhär såg insidan ut!

Ytterligare två traditionella julkort,

och såhär såg de ut inuti på ett ungefär.

Sist men inte minst kommer de korten jag gjorde flest utav:

Julgranskulekorten blev mina absoluta favoriter! Stackars cuttlebuggen gick varm några kvällar 😉

Såhär blev insidan av korten, och baksidan såg ut såhär:

Det var några exempel av julkorten som skickades. Blev totalt 26 st. Hade egentligen velat spendera mer tid på de, men man får se sina begränsningar! Småbarnsmamma är ett heltidsjobb i sig 24-7.. men nästa år kanske Felicia kan hjälpa till m julkorten. Börjar redan spåna på idéer som ett tomteansikte gjort utav vattenfärgshandtryck. Va tror ni, det kan väl funka? Frågan är kanske bara vem som ska sanera huset efteråt.. haha. Det får ‘pappa’ göra, som tack för att han också får stå m på våra julkort 😉

Kraam,

Mli

One response to “Julkorten som skickades iväg 09′

  1. Veronica/leia skriver:

    Hejsan vännen!
    Jag har länkat till din blogg i min sidebar, hoppas det är okej annars får du säga till =)

    Fina julkort du gjort!

    Kramelikram Veronica

Kommentera

