Mli

Scrappat o klart!

Pop-up kort

på februari 11, 2010

Jag har länge velat prova på att göra ett sånt här pop-up-tag kort som  jag sett Veronica göra ett flertal stycken under förra året. Och för ett par veckor sen fanns tiden äntligen där 😀 Det var verkligen superkul!

Ängeln o fjärilen är båda från ett clearstamp set från Prima Marketing. Älskar verkligen deras clearstampsset! Färglagt har jag gjort m Promarkers o MCP, första gången för mig som annars inte färglägger stämplade motiv så värst ofta. Även detta var ju hur kul o häftigt som helst! Blir absolut fler gånger 😀

Såhär ser kortet ut när det är stängt (eller ja *hmm* nästan stängt, fick dessvärre inget bättre foto) sen drar man bara i taggen upptill och vips så poppar motivet upp och inte bara ett utan två hemliga meddelanden syns 😉

Hoppas att fler provar på det här 🙂 Jag tänker göra massvis av sånna här härliga kort, det är ett som är säkert!

Kraam,

Mli

Kommentera

