Mli

Scrappat o klart!

Kärlek!

på februari 12, 2010

 

Åhh hörni! På söndag är det Alla Hjärtans Dag.. tiden går rysligt fort nu! Jag gjorde några kort  förra veckan, just för att jag medveten om att tiden går så extremt fort just nu. Tiden rinner mellan fingrarna på mig, hinner sällan m allt som jag önskar göra, försöker därför vara ute i god tid och det var tur den här gången *hihi* 🙂 Så här blev ett utav de kort jag lyckades färdigställa. Är nog ett utav de som jag blev absolut mest nöjd med 😀

Det finns ju inget som kan symbolisera kärlek så bra som hjärtan 😉

Den här taggen är ett stämplat motiv som jag embossat och klippt ut, KÄRLEK har jag skrivit för hand och sen blingat upp m lite stickles!

Nu måste jag ta hand om min lilla kärlek som desperat vill ha uppmärksamhet (krypandes vid mina fötter), sötnosen!

Stora kramar,

Mli

Kommentera

