Mli

Scrappat o klart!

Alla hjärtans dag kortet till älsklingen

på februari 18, 2010

Såhär blev kortet som jag gav till min älskling på alla hjärtans dag i söndags. Jag köpte också Diesels senaste herrdoft ”Only the brave”, doftar supergott och kommer i en ruskigt snygg knytnäveformad flaska! Den kan jag rekommendera varmt, om det är någon som är på presentjakt till pojkvän/brorsa/killkompis/man mm 😀 Min sambo gillar enkla stilrena kort, så försökte att inte göra det för krussedulligt 😉

.. och såhär blev insidan av kortet. Har använt bronze glimmer mist på de ljusare papperen, höll papperet ganska nära flaskan för att få en starkare effekt.

Han blev glad, och det var det viktigaste! Hoppas att ni också hade en mysig alla hjärtans dag!

Kramar,

Mli

Kommentera

