Mli

Scrappat o klart!

Grattiskort i bruna toner

på februari 21, 2010

Det är ju så svårt att göra kort till killar/karlar/män… jaaa ni förstår: det manliga könet 😉 Min sambos systers man fyllde år här i veckan och skulle såklart firas. Vi gick ihop o köpte present m sambons andra syster. Självklart tog jag på mig att göra kortet! Det fick bli ett kort i bruna toner, liite vintage inspirerat, men ändå inte helt i vintage stil, eller?

Insidan såg ut såhär, och på den andra sidan (som man skymtar lite lätt här till höger) så fick våran personliga grattis hälsning göra sitt. Jag insåg under korttillverkningen att jag skulle behöva fler ”grattis” textstämplar, tyypiskt;) måste shoppa mera 😀 På det här kortet skrev jag grattis för hand m embossingpennan och embossade m svart, är liite trött på den enda ”grattis” stämpeln jag annars har.

Nu tänkte jag kila upp till scraprummet medans lilla sötnosen sover middag. Önska mig lycka till 😉

Massa kramar,

Mli

One response to “Grattiskort i bruna toner

  1. Jätte fint och läckert kort.

    Kram Gurkiss

Kommentera

