Mli

Scrappat o klart!

Ang. headern..

på mars 3, 2010

Jag försökte ju byta header här för någon vecka sedan. Det gick ju liite sådär, kan man väl säga *hmm*. När jag väl gjort klart själva ”konstverket” (blev toknöjd för en gångsskull!) så lyckades jag inte få till fotona i rätt format. Jag ska ge mig på’t igen när jag pratat igenom processen m sambon, får se om han kan ge nån rimlig förklaring till varför fotoprogrammet inte vill samarbeta. Men jag tänkte att jag kunde visa headern  i sin helhet här så länge iaf 😀

o några detaljbilder…

Det var allt för den här gången.. nu ska jag lägga lill-stumpan, sen ska jag rusa upp till scraprummet o njuuta av mina nyinköpta charms o blommor som jag hittat via SS sälj-forum, de damp till min stora förtjusning ner i brevlådan imorse!

Stora kramen,

Mli

Kommentera

