Mli

Scrappat o klart!

Sådär ja..

på mars 4, 2010

Lyckades få till en någorlunda tolkning av headern idag iaf… vill tillägga att jag lyckades helt utan sambons hjälp *tada* 😀 Har suttit o försökt dela in inläggen i kategorier också, något som jag borde gjort för länge sen, jag vet… men bättre sent än aldrig, eller?! 😛 Passade på att bya tema när jag ändå var i farten, det här känns mycket varmare o mer välkommande, och så är ju rooosa lite av min färg såklart! Jag har ett par nygjorda LOs liggandes uppe i scraprummet, har inte lyckats fota de än, men förhoppningsvis sker det under morgondagen. Nu ska jag försöka väcka gubben (som snarkar skönt i soffan) och lotsa in honom i sängen, för nu tänkte jag också sussa sött (men utan snarkningarna, för sånt sysslar väl inte vi tjejer m väl?!) 😉

Dröm sött,

Mli

Kommentera

