Mli

Scrappat o klart!

Har tagit mig an en skiss utmaning!

på april 13, 2010

Nu var det bra länge sen jag tog mig an en tävling/utmaning, men efter en liten svacka så kände jag mig redo 😀 Har antagit aprils skiss utmaning hos Svensk Scrapbooking, och vilken häärlig skiss det var att skapa efter! *Mumma*

Sen några detaljbilder…

När jag fotade LO’n ville huvudpersonen själv givetvis vara m och inspektera att allt gick rätt till 😉

Ååh min lilla älskling! Hon var jätteduktig, testade gränserna ett par gånger genom att sticka fram fingret för att peka på de olika dekorationerna (m blicken fäst på mig för att kolla svarsreaktionen.. det är ju trots allt det som är mest spännande, att kolla mammas reaktion!). Men så fort jag uttryckte ett ”Ajaj gumman” så drog hon snabbt tillbaka det söta lilla fingret för att utbrista i ett stort S-M-I-L-E 😀 Gullungen min ❤

Nu sover hon sött, så jag ska passa på att scrappa lite! Hoppas att ni har lika härligt vårväder som vi har, solen skiner framför blå himmel. Heelt ljuvigt! Vad inspirerar mer än tanken på sommaren som närmar sig m stormsteg?

*Kraamis*

One response to “Har tagit mig an en skiss utmaning!

  1. Cina99 skriver:

    Så vackert med blommorna i hörnet! Och bebben är ju för sööt 🙂

Kommentera

