Mli

Scrappat o klart!

Loove is in the air!

på april 15, 2010

I början på februari slängde jag ihop en överaskningsfest åt Andreas. I hemlighet fixades det m mat o dricka för att fira hans 26 årsdag. Felicia fick vara hos mormor o morfar, borta över natten för första gången!

Bilden är ur en bildserie tagen på dansgolvet, mig o min älskling i en mycket passionerad kyss! Det gäller att ta sig tid till varandra ibland, speciellt när man har ”barnledigt” 😉

Det var allt för mig idag. Hoppas att ni har en trevlig torsdag, snaart är det helg igen 😀

*Stoor kram*

2 responses to “Loove is in the air!

  1. Veronica/leia skriver:

    Åh vilket underbart kort! Så härligt!!
    Tack för de supergulliga orden, jag ska försöka uppdatera bloggen i helgen. Jag har en del opublicerat som jag hade hoppats på att kunna blogga för länge sedan men jag har väntat på att Susan ska visa dem på Scrapylands blogg först 😉

    Ha en underbar helg!
    Kramelikram

  2. Cina99 skriver:

    Tack för de snälla orden i min blogg 😀

    Jag använder för det mesta Distresser när jag färglägger. Har Promarkers men de används mer sällan… 😉

Kommentera

