Mli

Scrappat o klart!

INTE minsta TRÖTT…

på april 16, 2010

Detta var tänkt att bli mitt bidrag till Svensk Scrapbookings ”Less is more” temautmaning den här månaden. Är lite osäker på om det blev lite för mycket grejjer på ändå till slut. Ska fundera under dagen, överväger kanske att göra en annan LO till utmaningen…. eller vad tror ni? Hmm..

Jag utgick ifrån att inte använda blommor, känner att det direkt blir en så avskalad känsla när man gör det. Det är ju lite ”less” för mig, men som sagt: det kanske blev lite för mycket cirklar? Och blingblinget i hörnet skulle jag kanske hejdat  mig med… menmen gillar resultatet iaf! Den känns annorlunda från min vanliga stil 😀

Hoppas att ni har en go’ fredag så här långt… här vaknade vi m snö utanför fönstren imorse. Spooky, jag som trodde att vi fått vår?! 😉

Kramelikram

One response to “INTE minsta TRÖTT…

  1. KatarinaR skriver:

    Härlig färgglad LO. Gillar att cirklarna från mönsterpapperet kommer igen som dekorationer. Härligt foto också!

Kommentera

