Mli

Scrappat o klart!

Beautiful puppy-eyes (Creative Scrappers sketch #100)

på april 22, 2010

Den här LO’n gjorde jag enbart på känsla, försökte verkligen stänga av hjärnan o inte tänka allt för mycket.. utan bara köra på 😀 Det är ju självklart lättare att bara köra på när man har en skiss att utgå ifrån, och det hade jag. Använde Creative scrappers sketch #100! Åhh vilken härlig blogg det är, har precis hittat in till Creative Scrappers, och är redan fast 😉 Blev faktiskt riktigt nöjd med denna LO, i vanliga fall brukar det kunna ta flera dagar för mig att bli klar med en layout.. tiden räcker ju inte riktigt till mellan blöjbyten, matning, och lekstunder annars. Men den här gången gick det som sagt ovanligt fort o smidigt! Ska försöka scrappa snabbare i fortsättningen också, känns på något konstigt vis som man får med mer av sig själv i layouten då…

Nu ska jag skynda upp till scraphörnan igen, medans dottern fortfarande sover sött. Hoppas att ni har en fin torsdag, här hos mig faller snön vackert utanför fönstret, men är det inte dax för våren att träda fram på riktigt snart?

Stoor kram!

Kommentera

