Mli

Scrappat o klart!

The Nook Sketch Contest!

på april 28, 2010

Creative Scrappers har haft födelsedagsfirande hela april månad m massa utlottningar o tävlingar. Jag passade på att göra en LO till en utav skiss tävlingarna. Superkul!

Kraamis!

2 responses to “The Nook Sketch Contest!

  1. Veronica skriver:

    Ååh så sött!

    Kramelikram

  2. Veronica skriver:

    Halloj igen!
    Tack för besöket hos mig, tänkte jag svarar på dina frågor här istället för i min blogg =)
    Kan ärligt erkänna att killarna inte alltid är lika goa vänner som på videon 😉
    Det är 2 år (å fyra dagar) mellan dem och jag ville ha dem tätt. Vi hade ju inte planerat så exakt två år mellan men lillebror ville ut 8 veckor tidigare än beräknat 😉
    Jag tror att all åldersskillnad har sina för och nackdelar. Nackdelen med så tätt är att det blir VÄLDIGT intensivt de första åren men nu leker de jättebra tillsammans och har liknande intressen. Har man längre emellan har man nog mer hjälp av det äldre syskonet och jag tror man ”njuter” mer av bebistiden men samtidigt kanske de inte leker lika bra tillsammans när de blir större (fast vad vet jag ???)

    Varje familj känner nog vad som är bäst för dem och det finns ju inga rätt eller fel 😉 Lycka till!!!
    KRAMELIKRAM

Kommentera

