Mli

Scrappat o klart!

Oj!

på juni 1, 2010

Ojojoj… en hel månad har gått, utan ett endaste vettigt inlägg! Usch o fy, jag får dåligt samvete å bloggens vägnar. Men det finns en mycket vettig anledning, all min tid har gått åt lillskruttan. Vi har tagit vara på det FIINA vädret! Lilla sötaste Felicia har blivit helt överförtjust av livet utanför husets väggar. Vi kan vara ute hela förmiddan för att sen gå in och äta lunch, vi hinner inte mer än innanför ytterdörren innan hon står vid skohyllan och ivrigt ska ha på sig skorna igen. Lilla gullungen min 😀 Hon började gå själv också här förra veckan, så vi har massor att upptäcka vi två 😉 En promenad till lekparken är inte längre bara en promenad, det är ett äventyr! Åh va jag älskar min sötnos…

Jag har däremot hunnit scrappat några få grejjer under hennes middagssovningar, tiden har dessvärre inte funnits att fota. Men jag ska se till att det blir av innan veckans slut.

Hoppas att ni också äventyrar ute i det vackra sommarvädret!

Stora kramar,

Mli

Kommentera

