Mli

Scrappat o klart!

Underbara blå.

på juni 8, 2010

 

Denna LO fick (lite motsägelsefullt kanske?) titteln Underbara blå. Tittar man noga på fotot så tror jag man förstår varför 😉 Felicias ögon är verkligen djupblåa.

LO’n blev som synes mestadels i gröna toner. Jag har aldrig varit mycket för att scrappa i färgen blått, konstigt, förstår inte riktigt varför egentligen. *Hmm* Känner kanske att det är för mycket av en ”kill”färg och att min lilla prinsessa skulle misstas för en pojke i sånna fall, eller nja, kanske inte är därför heller. Jag har ju aldrig riktigt gjort ett helblått kort heller, när jag väl fått chansen att göra ett födelsedagskort till en liten kille tex. Får helt enkelt ta o utmana mig själv på den punkten. Inom en snar framtid ska det skapas i färgen blått 😉

Den här LO’n har jag skapat till Svensk Scrapbookings månadsutmaning m tema BLING! *Mumma* var inte svårt att skapa efter det temat direkt 😉 Hinner inte lägga upp det i galleriet idag, för jag har den trevliga uppgiften att packa åt resterande del av familjen. I helgen ska vi nämligen åka på kryssning, hela familjen inkl. lillstumpan. Mina föräldrar och morföräldrar ska också med, det ska bli superskönt att komma hemifrån ett tag, och bara vara 😀

Men jag återkommer efter helgen,

Kraamen,

Mli

Kommentera

