Mli

Scrappat o klart!

Stora tjejen

på juni 21, 2010

Min stora flicka!  När vi var i Sälen i påskas lärde mina föräldrar o farföräldrar Felicia att visa hur stor hon var. De frågade ”Hur stor är Felicia?”, och så sträckte hon armarna i luften och alla applåderade ivrigt. Min lilla toka tyckte ju såklart att detta var toppen och började sträcka armarna i luften i tid och otid 😉 Hon möttes ju jämt av ett hav av applåder och uppmärksamhet. Helt underbart!

Nu ligger lillstumpan och sover middag, så jag ska försöka plugga lite. Har nämligen börjat läsa några kurser över sommaren, sen till hösten har jag bestämt mig för att börja plugga på heltid. Känns spännande, en toppenbra lösning för oss när det gäller hämtning o lämning på dagis också (att sluta jobbdagen 19.15 funkar ju inte riktigt när dagis stänger 18.30, och pappa jobbar oftast längre än mig)! Det känns skönt att hösten börjar kännas färdigplanerad 😀

Ha en riktigt mysig början på midsommarveckan nu,

Kraam!

Kommentera

