Mli

Scrappat o klart!

Blogcandy i Designatbloggen!

på juli 2, 2010

Titta vilken underbar vinst man har chans att kamma hem i designats bloggcandy! Klicka dig in till deras blogcandy o kika vettja! Jag som varit sugen på att köpa mig en dymo, jag håller alla tummar o tår för att den blir min eller din såklart 😀

Kram,

Mli

2 responses to “Blogcandy i Designatbloggen!

  1. AlaEmmeli skriver:

    Men åååh va go’ du är! 🙂 Blev jätteglad för din långa och roliga kommentar, va så roligt att läsa!

    Är inte heller något för blått, blå är nästan den färgen jag gillar minst av färger skulle jag tro, däremot håller jag med dig om turkos och petrol-färgat det älskar jag. Så lustigt – så lika färger men ändå så olika! Har tänkt variera rosa och petrol-turkos i vårt nya hem tänkte jag!

    Det är kul att utmana sig själv med stilar man vanligtvis inte brukar scrappa i…

    Ja tänk va mysigt att få sitta och scrappa tillsammans med en döttrar på riktigt, kanske gå på scrapträffar ihop o dyl. Det är ju lixom nutidens syjuntor! *skratt* Vet inte riktigt hur jag ska göra i huset vi flyttar till, kommer antagligen att ha min scraphörna i allrummet på övervåningen, nackdelen är väl att det blir mer tillgängligt för min lilla donna att rumstera runt och rota i saker, kanske inte så ultimat men får hoppas att det går bra ändå. Som tur är, är hon inte så hyssig av sig så det ska väl gå bra, tror jag.

    Hoppas du haft en skön helg i solen!
    Kram
    Emmeli

  2. Cornelia skriver:

    Hej hej!
    Vad kul att du gillade mitt ”killiga” konfirmationskort! Ett tips: Googla på församlingen, där ”din” konfirmand hör hemma. Det brukar finnas bilder på kyrkorna där!

    Lycka till!

Kommentera

