Mli

Scrappat o klart!

Nu var det ett tag sen…

på augusti 19, 2010

Ja, sen jag bloggade senast! Det har hänt så enormt mycket roligt här hemma, att jag inte har hunnit/prioriterat att blogga.

Vi väntar nämligen bebis igen!! Jag går in i v.14 imorgon, så nu har illamåendet börja försvinna lite smått och man kan m spänd förväntan se framåt mot en underbar framtid 😀 På grund utav illamåendet och den ständiga tröttheten som så ofta infinner sig såhär i början utav graviditeten, så har jag såklart prioriterat lillstumpan och att vara en bra mamma för henne under mina energiska stunder 😉 Vi har haft en underbar sommar, och i tisdags började vi skola in henne på dagis. Mitt lilla, lilla hjärta som blivit såå stor! Det är svårt att förstå vart tiden tar vägen.

Själv ska jag börja läsa till hösten, jag har fått tjänstledigt från mitt jobb, och ska börja läsa till ekonom. Riktigt kul!

Med tanke på allt spännande som händer just nu tror jag nog att jag får lägga bloggen på is en stund. Jag återkommer när tiden räcker till igen 😀

Många stora varma kramar,

Mli

Kommentera

