Mli

Scrappat o klart!

Jaha.. då var jag tillbax ;)

på augusti 27, 2010

Ibland går det lite fortare än planerat… eller ja, det har ju egentligen inte hänt så mycket. Jag är fortf gravid 😀 ska börja plugga på måndag och lillstumpan har precis inskolats klart på dagis, huuaa på måndag blir det ”på riktigt”. Så allt är egentligen precis lika hektiskt (och ännu värre lär det bli på måndag!), som det var när jag bestämde mig för att ta en liten bloggpaus.  MEN det som gör att jag inte kunde låta bli att skriva var nämligen det faktum att underbara A’la Emmeli har ett helt sagolikt mumsigt blogcandy! Så det fick bli ett blogginlägg till innan min bloggpaus tar vid igen. Titta bara!!!

Och ännu mer gottigheter än det som syns på bilden lär det bli, rusa in till henne på direkten o kika på reglerna så förstår ni vad jag menar 😀 Men kika inte bara på bloggcandyt, ta en nogrann titt på allt underbart som hon skapar, vilken härlig inspirationskälla!

Nu ska här käkas lite (läs mycket) sen mysmiddag m älsklingen 😀

Ta hand om er, så ses vi snart igen när tiden räcker till nästa gång!

Massa stora kramar,

Mli

Kommentera

