Mli

Scrappat o klart!

ScrapLinda firar 30.000 unika besökare!

på september 8, 2010

Jag har varit ute på en liten bloggrunda här på morgonen, innan jag sätter igång m läsandet. Tänk att man alltid ska fastna på datorn, jag som baara skulle ta en snabbtitt, jovisst! 😉

Sprang förbi ScrapLinda och fick veta att hon firar 30.000 unika besökare! Superkul ju, och dessutom fyller hon år idag! För att fira dessa händelser bjuder hon på blogcandy!!

Nu måste jag faktiskt skärpa till mig o sätta mig o läsa marknadsföring…! Tänkte förresten lägga ner det här m bloggpausen, tror jag. Har ju faktiskt några grejjer som jag vill visa upp. Bla en färdig smyckeshängare! Supernöjd! Men bloggandet får bli lite när tiden och orken räcker till helt enkelt 😀 Återkommer snart m bilder på min fina vintage smyckeshängare…

Stor kram,

Mli

One response to “ScrapLinda firar 30.000 unika besökare!

  1. A'laEmmeli skriver:

    Va go’ du är! 😀 Roligt att kunna hjälpa till, tror nog att du kan få till det jättesnyggt ändå trots att layouterna måste vara platta. Rätt smart ändå att laminera för då skyddas ju allt och håller mycket längre. Ska bli roligt att få se resultatet sen! 😀

    Tror oxå att det inte gör någonting alls om de får lite tvtid de små, så länge de själva gillar det så är det väl bra och då handlar det ju inte om flera timmar utan kortare perioder. Skönt oxå att få lite tid att göra annat för de har ju en tendens att pocka på uppmärksamheten annars sötisarna. 😉

    Ja det är verkligen mysigt när de blir så pass stora att de börja intressera sig för pyssel och man kan börja scrappa tillsammans. Så mycket scrappande tillsammans är det ju inte riktigt än då jag mest får hjälpa henne men det kommer väl det med.

    Det roliga är att Antonia har nog kunnat skriva sitt namn i snart ett år och först nu börjar hon skriva det spegelvänt alltså från höger till vänster, det har hon aldrig tidigare gjort. Ska försöka få med det på någon layout oxå. 😀 Dagisfröken säger att det är en period mellan fyra och fem år då nästan alla barn gör det, komiskt egentligen.

    Läste att ni väntar tillökning oxå, stort GRATTIS! Skönt att illamåendet är över så att man bara kan njuta av det underbara!

    Ha det så gott!

    Kram

    Emmeli

Kommentera

