Mli

Scrappat o klart!

Härliga utlottningar hos Muppsan!

på september 25, 2010

Ååh va glad jag blir! Har hittat till en urskön blogg, nämligen Muppsans! Hon bjuder på vardagsfamiljesnack, sköna tips, och härliga utlottningar… skynda dit ni också 🙂

Jag är med och tävlar om TRE stycken valfria vinter

åkpåsar från The Buppa BrandMuppsan´s blogg

Jag är med och tävlar om 400:- att få shoppa loss

för hos barnbutiken BabyloobaMuppsan´s blogg!

Jag är med och tävlar om 250:- att shoppa loss

för hos Spöket LabanMuppsan´s blogg

Nu gäller det att hålla tummarna! Tänk va kul om man skulle vinna lite nya grejjer till lillbebben som kommer i februari. Vi var på ultraljud igår, och de tror att det är en tjej till. Såå mysigt!! Tror att Felicia o bebben kommer få mycket utbyte av varandra, hoppas och vill att det blir så. Tror iof inte att det spelar så stor roll m den biten, om det hade varit/är en liten kille som ligger i magen o ruvar heller. Felicia har ju blivit lite av en killtjej (klädd i rååsa 😉 ). Det ska bli så enormt kul att få se familjen växa från 3 till 4. Vilken resa! Och vilken enorm lycka. Tänk att vi har sån tur att vi kan se våran familj växa. Alla har ju det verkligen inte lika lätt. Man blir mer ödmjuk så här andra gången tycker jag det känns som. Jag känner mig så lyckligt lottad som har en frisk helt perfekt liten tjej, varför ska just jag ha sån tur att få en till frisk liten bebis ”så enkelt”. Det känns helt osannolikt. Var så nervös inför ultraljudet, har ju mått så otroligt illa senaste veckorna, kräkts nästan varje morgon (jag som hoppades att illamåendet hade gått över för någon månad sen). Nu har det tagit nya tag o istället blivit värre än nånsin. Har liksom haft i bakhuvudet att det kanske är något som är fel, att det är därför jag mår så illa. MEN tack o lov så såg allt mer än bra ut igår! Det var en vild liten krabat som gjorde volter där inne.

Nu har jag intalat mig att allt är bra! Det känns mycket bättre så, har även varit o inhandlat illamående medicin idag också efter tips från barnmorskan igår. Hoppas det ger effekt!

Nu blir det filmmys i soffan!

Kram,

Mli

Kommentera

