Mli

Scrappat o klart!

Svensk Scrapbookings Födelsedags CC!

på oktober 10, 2010

Här är mitt första CC projekt, nånsin! Kortet har jag gjort till lift utmaningen inne hos Svensk Scrapbooking. Har aldrig riktigt haft tillfälle att vara med på en cc förut. Vilket himla kul koncept! Önskar bara att man hade liite mer tid. Nu går det några lästimmar åt att scrappa, men det är ju trots allt första gången sen jag började läsa som jag fuskar lite. Så det får helt enkelt gå för sig 😉

Och såhär blev 3d effekten på kortet:

Nu ska jag springa upp till övervåningen och starta nästa utmaning medan lillstumpan sover middag!

Kram,
Mli

2 responses to “Svensk Scrapbookings Födelsedags CC!

  1. Maya skriver:

    Men jisses vilket fint kort, den bilden är ju underbar!

    Jo, du undrade om mina barn, det är rätt exakt 19 mån mellan dem. Det där med syskonkärleken går ju i perioder, skulle ljuga om jag sa att det alltid varit en dans på rosor. Men just nu (de är 2,5 och 4 år ca) kommer de helt fantastiskt bra överens. Jag tror att de har jättestor glädje av varandra, och det kommer dina också att ha. Faktiskt vill mina bara leka med varandra jämt så vi valde at sätta dem på olika avdelningar på dagis så att de ska få möjlighet att skaffa egna vänner också…

    Kul att du tittade in och lämnade en kommentar, jag blir löjligt glad över kommentarer 🙂

  2. Gud vilka fina kort, så himla duktig du är!!
    ja, skorna är underbara, har inte hunnit göra några fler idag, rackarns, får bli imogon 😉

    svar: ja, hihi, de tlåter bra, då utgår jag också ifrån att hon är trygg när hon sover så 😉

Kommentera

