Mli

Scrappat o klart!

Tentorna är förbi, imorn ska det scrappas;)

på november 5, 2010

Hihi.. jaa nu är de avklarade, tentorna mina! Så underbart skönt verkligen 😀 Nu sitter jag uppe mitt i natten och bara njuter, känner mig lite smått skadad när jag sitter här vid datorn i ett helt tyst o stilla hus (förutom lillstumpans små hostningar från o till, stackarn!). Borde passa på och sova, jag veeet, men kan liksom bara inte. Har en massa ”måsten” som jag skjutit upp för att göra efter tentorna, som jag bara vill få gjorda. Som att göra en ordentlig bloggrunda haha 😉 Important stuff ^^ Och något mejl som skulle iväg mm, ni vet säkert hur det är.

Men nu har jag ju fått till ett inlägg här också, så nu är nog det mesta gjort! Imorn hoppas jag på att få en scrappig förmiddag, som lite belöning för all läsning och hårt slit som varit de senaste veckorna (månaderna!). Läängtar! Ska försöka lägga mig i sängen och läsa Mama nu, får se om JohnBlund kommer nån gång…

Sov sött!

Kram,

Mli

Kommentera

