Mli

Scrappat o klart!

Hänger på Rimnas årsutmaning ”En LO i veckan!”

på januari 18, 2011

Ja, jag har tänkt ge mig på Rimnas årsutmaning! Utmaningen består utav att göra en LO i veckan m ett foto taget under den veckan. Börjar ju dessvärre sisådär m tanke på att vi redan är inne i v.3, utan en enda vecko LO, men nu ska det bli ändring 😀

Den här LO’n är gjord under just v.1, men dessvärre har den inte blivit bloggad. Graviditetskrämpor o ett fullt schema går dessvärre inte ihop 😛 men jag ska göra så gott jag kan i fortsättningen! Det lär väl dessvärre inte bli lättare när våran ”lillasyster” äntligen tar sig ut ur magen heller, men jag ser ändå att jag har som mål att göra 52 veckoLO’s under årets gång. I värsta fall får det bli som det blivit nu, att de bloggas i efterhand eller till och med görs i efterhand. Det viktiga för mig är att jag får ”dokumentera” familjens år m en bild i veckan. Jag får ta det i den takt det går helt enkelt. En modifierad version av Rimnas utmaning 😉 Hoppas att hon inte tar illa upp!

Här kommer lite närbilder:

V.2s bild är utskriven o klar, och mina förhoppningar är att jag ska kunna sitta ner ett tag i kväll när jag lagt lillstumpan för natten. Vet ni va vi ska göra mer ikväll förresten…. montera barnvagn!! Är så uppspelt, våran syskonvagn har kommit.. yippie så spännande det ska bli att få se den ståendes i hallen.

Men först ska jag väcka min lilla prinsessa från hennes middagslur så ska vi åka in till mödravårdscentralen. Nu är sanningens minut slagen, vi ska på ultraljud för att se om våran lilla bebis fortfarande ligger i säte, busunge! Håll tummar o tår för att hon vänt sig, vill gärna slippa vändningsförsök :S

Stora kramar,

Mli

 

Kommentera

