Mli

Scrappat o klart!

Stiltje i bloggen…

på september 13, 2011

Förlåt!! Jag har haft en ”liten” oannonserad bloggpaus, men nu ska jag ta nya tag igen! Nu är lillan snart 7 månader och dagarna börjar rulla på som de ska med rutiner.  Tänkte försöka lägga ut mer bilder och mindre text. Vet att jag haft det som mål förut utan att lyckas, jag har ju lite svårt för att uttrycka mig med få ord 😉 Men nu har jag iaf tänkt göra ett ärligt försök!

Lite scrappande har det allt blivit under bloggpausen, men som jag önskat att man hann sitta i scraphörnan lite oftare. Har iaf fyllt på fotohögen m råge dom här månaderna 😀

Tidigare i sommar var jag o tjejerna på Kolmården (”pappa” var hemma och jobbade på som vanligt, ingen semester i år heller *suck* men nu är han ledig på helgerna, för det mesta, iaf)!

Felicia var grymt intresserad av tigrarna, här jämför hon sina händer med tigrarnas tassavtryck;)

Nu bär det av mot sängen! Sov så gott!

Kram,

Mli

Kommentera

