Mli

Scrappat o klart!

Första mötet med lillasyster

på oktober 16, 2011

Den här LO:n gjorde jag till Svensk Scrapbookings CC förra helgen, utmaningen bestod av att scrappa 5 st bilder på samma LO. Jag valde att scrappa bilderna som vi tog när nyblivna storasystern fick träffa lillasyster för första gången. Jag skrattade och grät samtidigt när första reaktionen var ett glatt ”Min bebbe!”. Älskade barn!

Just nu pågår ett försök (m smågnälliga barn som sovit för lite middag och en sambo som inte förstår att jag vill kunna vara ifred under min egentid trots att jag väljer att befinna mig hemma, på samma sätt som han får vara ifred när han åker iväg och bastar med sina killkompisar en kväll i veckan… svårt och väldigt laddat det här :S ) till att påbörja skapandet till Scrapptorgets CC. Får se om jag lyckas komma igång.. dom har verkligen samlat ihop ett gäng superkuliga utmaningar 😉 Måste bara få liiite egentid för att kunna sätta igång!

Återkommer med resultat (förhoppningsvis!).

Hoppas att alla har en mysig helg!

Mli

One response to “Första mötet med lillasyster

  1. Veronica skriver:

    Vilken härlig LO! och korten är ju helt underbara!! Skönt att du är tillbaka med bloggandet =)

    Kramelikram

Kommentera

