Mli

Scrappat o klart!

En timma en utmaning på SS

på juni 28, 2012

Ja, jag antog utmaningen!! Trots att jag är en sån fruktansvärt seg scrappare, så valde jag att göra ett försök att skapa, fota, och skicka in mitt bidrag på fjuttiga timmen. Ensam hemma med två barn var ingen optimal förutsättning heller direkt. Jag trodde lite förhastat att båda barnen sov kl.19:35, klickade in mig på Svensk Scrapbookings forum och postade ett glädje inlägg om att jag faktiskt mot förmodan lyckats. Bara för att bli lite småbesviken en kvart senare när utmaningen redan börjat, tror att det gick bort en kvart till nattande och diverse andra nödvändiga procedurer (som att gå och kissa en extra gång, och dricka vatten.. ja alltså inte jag, utan sötnosen förstås! Det är ju sånt som blir vääldigt nödvändigt när man fått för sig att man inte vill sova 😉 ). Men ett kort fick jag till iaf. Inte sådär superstolt över det, men jag lyckades få iväg ett bidrag iaf 😀

Bild

Utmaningen bestod av att välja en rad på följande bingo bricka. Jag valde nedersta 😀

Bild

Stencilen (turkos swirl i nedre vänstra hörnet av tag:en) syns lite halvdåligt dock.. jag säger bara TIDSPRESS!! 😛 Whatever, kul var det iaf, sjukt kul faktiskt:D Mer sånt! Ska jobba på att scrappa snabbare, tänka mindre och bara låta skapandet sköta sig självt!

Skapa lugnt!

Kommentera

