Mli

Scrappat o klart!

Kort skiss 2 i midsommarcroppen

på juli 5, 2012

Det blev bara tre bidrag för min del i Svensk Scrapbookings midsommarcrop, men jag känner mig ändå rätt nöjd med det. Jag fick igång min skaparlust ordentligt, och det var det viktigaste! Här är mitt sista bidrag, som gjordes till kort skiss #2.

Bild

Inte alls min stil, det här avskalade, men kortet utvecklade sig så helt på egen hand kändes det som 😉 Jag valde att vända på skissen också, annars har jag ju en tendens att följa skisser slaviskt, men så blev det alltså inte den här gången. Skönt att kunna röra sig utanför sina vanliga ”ramar”, det är väl så man utvecklas 😀

Hoppas att solen skiner på er också ❤

Kommentera

