Mli

Scrappat o klart!

Tack-kort i förbifarten

på augusti 18, 2012

Ja, alltså kortet, eller delar av kortet har jag försökt få klart i daagar, så det var ju inget fartfyllt m det… Däremot fick jag lite småpanik när jag tidigare idag insåg att kortet som jag tänkt göra ett grattiskort av pga tidsbrist huxflux var tvunget att bli ett tackkort 😀 Perfektionisten i mig mår dåligt av sånt 😉 men ack så nyttigt att träna på att lägga ner planerandet och bara flyta med! Hade väl egentligen velat dutta med detaljer, blommor och pärlor för att få till det perfekta kortet… MEN den här gången saknades den tiden. Tiden att fota saknades också 😉 Blev ett panikfotat kort m mobilkameran i bilen. Bjuder på den, haha!

20120818-014003.jpg

Kommentera

